Alle beoordelingen zijn van Takeaway.com klanten die besteld hebben bij Wok Point. Meer weten? Ontdek meer
Bouchra
19 apr 2025 om 23:19
wok zonder groenten ik ben van gent naar daar geweest de nasi goreng was zonder groenten alleen ei en prei de kip was spierwit zonder smaak en de rami was normaal met runds maar ook daar was het vlees wit en zonder groenten dit was de laatste keer
Kemilie
30 mrt 2025 om 21:59
Le riz n’avait pas de goût, pas assez de piment! Et le riz est tombé dans le sac le couvercle était ouvert vraiment pas satisfait
Hannan
30 mrt 2025 om 19:28
We wonen in Mechelen. Ondanks dat het superdruk was hadden ze op tijd geleverd. De noedels waren zeer lekker. Zal zeker nogmaals bestellen.